Obowiązek zawiadomienia o wadzie a termin przedawnienia roszczeń podróżnych względem biura podróży

Odrzucona reklamacja Turyści 2 tygodnie po powrocie z wycieczki zgłosili organizatorowi reklamację dotyczącą braku wolnych i sprawnych leżaków na hotelowej plaży. Organizator reklamację odrzucił, twierdząc, że nie został o wadzie powiadomiony w należytym czasie, co uniemożliwiło mu podjęcie jakichkolwiek działań Więcej…

Zabawa w biuro podróży, czyli o poważnych konsekwencjach niepoważnego zachowania pewnej miłośniczki podróżowania

Komu wycieczkę, komu? Jak podaje Rzeczpospolita, pewna pani ogłasza na Facebooku, że organizuje wycieczki po świecie dla przyjaciół. Po prostu, zbiera chętnych, spędza godziny w internecie wynajdując atrakcyjne połączenia, hotele i inne atrakcje. Obmyśla plan podróży i gotowe. Nie byłoby Więcej…